четвъртък, 22 август 2013 г.

Външната реклама и измамните такива



Външната реклама и измамните такива

Има много видове реклама, както и доста подвеждащи реклами, но там съвсем  съзнателно се представя продуктът или услугата по лъжовен или подвеждащ начин с цел да убеди потребителят да ги закупи. Тези така наречени макретингови трикове са многобройни, а пък  фалшивите рекламни съобщения изкачат от всеки ъгъл. Интернет страниците може да ви предлагат да приемате заедно с алкохол някакво невероятно чудотворно хапче, което уж да ви предпази от биреното коремче, но дори и само като се чуе или прочете се вижда колко абсурдно и натрапчиво звучи, но лошото е че има хора, които вярват. Със сигурност добре знаете, че и не всички лъжовни послания са така очевидни. Рекламната индустрия съвсем съзнателно може  да се възползва от заболявания на хората като  търси именно там ниша за конкретни примамливи обещания. Но ако искате реално и истински да натрупате посещения с по-добро класиране и да популяризирате хоби сайта си с Интернет реклама, то СЕО оптимизация   е най правилният начин и метод на който можете да се доверите.Трябва да се внимава все пак с незаконното, което  е не само подвеждащо,   но и  невярното съобщение. Също така незаконно е дори и създаването на някакво  невярно впечатление или вид внушение, въпреки от начина, по който се прави,да  е законен. Това е вид  изкуство и много хора се специализират в него с дълги години на обучение и статистики.
Също така ако желаете оптимизация за Гугъл и искате резултатът ви да е още по голям и сигурен то може да комбинирате и с външната реклама по  някои спирки или спиркозаслони където  са за рекламни пана, които са разположени по спирките на публичния транспорт, или задноосветени, където сме виждали не една или две реклами. Характерно за този вид реклама е, че тя е насочена по - основно към потребителите, които използват този вид градския транспорт. И времето, което те прекарват  в изчакване на превозните средства е достатъчно, за да могат да бъдат  запознати с конкретните продукти на реклама. Също така се препоръчва и  рекламата по спирките да бъде ротирана на всеки 1 месец като се променя изображението или да се поставят на други спирки, поради ежедневното облъчване на чакащите пътници може да се получи и така нареченият  момент на -слепота- по отношение рекламното послание. Важно е тези реклами да бъдат кратки и ясни  с посочен адрес за по подробна връзка. Има много видове реклама, изборът е ваш, идеалният вариант е комбинирана с главно насочени към Интернет знаейки броят на потребителите, които го използва.

Няма коментари:

Публикуване на коментар