Оранжево за дизайн и стил
Интересно как за човешкото око, този оранжев цвят е много горещ
и точно затова създава едно усещане
за топлина. Предимно се свързва се с радостта, красивото слънце
и тропиците. Цветът представлява пълен ентусиазъм, истинско
очарование, нестихващо щастие, както и креативност и решителност, някаква атракция
или стимулиране. Но независимо от това, оранжевото
не е никак агресивен цвят, ако го сравним
с червеният цвят.Знайте, че ако решите да си сложите входни врати с
цвят оранжево, вашата къща няма да остане незабелязана. Изключително добре
се приема от по - младите хора. Този
цвят успява да олицетвори чувството
за хумор, пълен оптимизмът и истинско приятелството.Като същевременно
стимулира доверието и толерантността, заедно
с чувството за общност.
Ако говорим за храната, то цитрусовят цвят или оранжевия цвят е свързан със здравословната храна като стимулира апетита. Доста е ефективен и за насърчаване продажбите на някакви хранителни продукти както и за играчки. Този цвят както и повечето поярки е широко използван в реклама на ежедневните дейности, като например автомобилната реклама или за някакви ресторанти за бързо хранене, дори за опаковки на храни, входна врата, илюстрации на детски книжки и много други.. Оранжевото също олицетворява евтини, ниско-бюджетни стоки. Символизира безопасност и именно поради тази причина е приет за световен цвят за спасителните дейности. Интересно как съчетанието на този портокалов цвят в дизайна кара елементите да изглеждат по-близо и по-големи. И поради тази причина често се използва, за да привлече вниманието и да може да се подчертаят най-важните елементи на даден дизайн и стил. Има различни нюанси на оранжевото какъвто е бледо оранжевият цвят
като кайсия или корал, на праскова или на сочният пъпеш , които са изискани и изтънчени. Цветът успява по свой начин да съчетава романтика, лукс, елегантност и е подходящ за флорални дизайни и домашен интериор.
Ако говорим за храната, то цитрусовят цвят или оранжевия цвят е свързан със здравословната храна като стимулира апетита. Доста е ефективен и за насърчаване продажбите на някакви хранителни продукти както и за играчки. Този цвят както и повечето поярки е широко използван в реклама на ежедневните дейности, като например автомобилната реклама или за някакви ресторанти за бързо хранене, дори за опаковки на храни, входна врата, илюстрации на детски книжки и много други.. Оранжевото също олицетворява евтини, ниско-бюджетни стоки. Символизира безопасност и именно поради тази причина е приет за световен цвят за спасителните дейности. Интересно как съчетанието на този портокалов цвят в дизайна кара елементите да изглеждат по-близо и по-големи. И поради тази причина често се използва, за да привлече вниманието и да може да се подчертаят най-важните елементи на даден дизайн и стил. Има различни нюанси на оранжевото какъвто е бледо оранжевият цвят
като кайсия или корал, на праскова или на сочният пъпеш , които са изискани и изтънчени. Цветът успява по свой начин да съчетава романтика, лукс, елегантност и е подходящ за флорални дизайни и домашен интериор.
Има
и така нареченият златен цвят, който предизвиква усещане за престиж. Може би защото
златото символизира високо качество, както и на мъдрост и голямо богатство. Друг нюанс на оранжевият
цвят е кехлибара , който с медените си отенъци се свързва с откритост, общителност, и
почтеност. Той е подходящ за дневни стаи
и трапезарии. Червено – оранжевата гама се свързва с желанието или поточно със сексуалната
страст, както и с удоволствието, и доминиране, една жажда за действие. Знаем, че предпочитанията ни към някой
цвят, определят и нашите подсъзнателни качества. Ако сте избрали този цвят, то вие сте ангажирани с усещане за собствените си
таланти и желание да се развиете.
Няма коментари:
Публикуване на коментар